مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 07:402023-12-26اقتصادي

بیش از 19 هزار کارگر ساختمانی فعال در لرستان وجود دارد


هم اکنون 19 هزار و 850 کارگر ساختمانی فعال در استان داریم و پرداخت بیمه آنها را منوط به محل وصول ساخت و ساز و عوارض ساختمانی بوده که درصدی از کسری مربوط به همین موضوع است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: هم اکنون 19 هزار و 850 کارگر ساختمانی فعال در استان داریم و پرداخت بیمه آنها را منوط به محل وصول ساخت و ساز و عوارض ساختمانی بوده که درصدی از کسری مربوط به همین موضوع است.

منوچهر گودرزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از مشکلات سازمان تامین اجتماعی لرستان بیمه شدگان کارگران ساختمانی است.

وی اضافه کرد: سازمان تامین اجتماعی 10 هزار میلیارد تومان در ارائه تعهداتش نسبت به تعداد بیمه شدگان کارگر ساختمانی عقب تر است.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: این درحالیست که منع قانونی وجود ندارد و چنانچه سازمان تامین اجتماعی بخواهد، می تواند به استان کمک و درصدی از منابع را تامین و پرداخت کند.

گودرزی تصریح کرد: هم اکنون 19 هزار و 850 کارگر ساختمانی فعال در لرستان داریم و پرداخت بیمه آنها منوط به محل وصول ساخت و ساز و عوارض ساختمانی بوده که درصدی از کسری استان مربوط به همین موضوع است.

وی بیان کرد: این درحالیست که در لرستان ساخت و ساز آنچنانی نداریم که بتوانیم از محل وصول ساخت و ساز و عوارض ساختمانی این مشکل برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 19 هزار کارگر ساختمانی فعال در لرستان وجود دارد

بیش از 19 هزار کارگر ساختمانی فعال در لرستان وجود دارد