مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 23:552024-01-05سياسي

پاسداشت شهیدان «وحید زمانی نیا» و «مصطفی محمدمیرزایی» در شهرری


چهارمین سالگرد شهدای مقاومت و پاسداشت شهیدان «وحید زمانی نیا» و «مصطفی محمدمیرزایی» در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مراسم پاسداشت چهارمین سالگرد شهید وحید زمانی نیا محافظ دهه هفتادی سردار سلیمانی شامگاه جمعه بر سر مزارش در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا، مردم شهیدپرور شهرری و مسؤولان برگزار شد، حجت الاسلام روح الله میرزایی سخنرانی کرد و صابر خراسانی به شعرخوانی پرداخت.

شهید وحید زمانی نیا متولد 30 تیرماه سال 1371، در لحظه شهادت تنها 27 سال داشت و تنها 2 ماه از عقدش گذشته بود.

او در جریان حمله تروریستی به حاج قاسم سلیمانی در نزدیکی فرودگاه بغداد، بامداد روز جمعه 13 دی ماه سال  1398 به شهادت رسید.

  آیین پاسداشت شهید مصطفی محمدمیرزایی نیز با عنوان مجاهد مظلومِ مقاومت یمن که همزمان با زمان شهادت حاج قاسم در یمن به شهادت رسیده بود در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهدا، مردم شهیدپرور شهرری و مسؤولان برگزار شد، سردار یزدی فرمانده سابق سپاه سخنرانی کرد و سید محمود جوادی به مداحی پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت شهیدان «وحید زمانی نیا» و «مصطفی محمدمیرزایی» در شهرری

پاسداشت شهیدان «وحید زمانی نیا» و «مصطفی محمدمیرزایی» در شهرری