مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:302024-01-01بين الملل

یورش مجدد اشغالگران به چندین شهرک در کرانه باختری


خبرگزاری رسمی فلسطین اعلام کرد که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی به چندین شهرک در کرانه باختری اشغالی یورش بردند که در نتیجه آن درگیری هایی میان آنها و فلسطینی های ساکن این مناطق شکل گرفت.

- خبرگزاری رسمی فلسطین اعلام کرد که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی به چندین شهرک در کرانه باختری اشغالی یورش بردند که در نتیجه آن درگیری هایی میان آنها و فلسطینی های ساکن این مناطق شکل گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی منابع محلی به خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) گفتند، اشغالگران به شهرک سلواد در شرق رام الله حمله کرده و به چندین خانه در این شهرک یورش برده و وسایل داخل آن را تخریب کردند، از جمله خانه هایی که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی به آن یورش بردند، منزل اسلام حسن مرعی، فلسطینی بازداشت شده و منزل برادرش خلیل بود.

منابع محلی دیگری تاکید کردند که سربازان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک یعبد در استان جنین حمله ور شده و به محله البعاجوه یورش بردند که در نتیجه آن درگیری هایی میان دو طرف شکل گرفت و سربازان صهیونیست شروع به تیراندازی کردند، اما کسی زخمی نشد.

برخی منابع محلی به خبرگزاری وفا گفتند، ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک بروقین و الزاویه در غرب سلفیت و شهرک مردا در شمال سلفیت یورش برده و برای ترساندن ساکنان آنها شروع به شلیک بمب های صوتی کردند، همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورش مجدد اشغالگران به چندین شهرک در کرانه باختری

یورش مجدد اشغالگران به چندین شهرک در کرانه باختری