مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 15:552024-01-17پزشكي

معرفی طوطی گرینچیک + آموزش حرف زدن به این پرنده


این مقاله در رابطه با طوطی گرینچیک، ساکت ترین گونه طوطی کانور می باشد.

این طوطی دارای جثه کوچکی است و اولین مشخصه از ایین گونه بال های بز رنگ ان ها به حساب می اید.

- جالب است بدانید طوطی گرینچیک شباهت بسیاری به طوطی شکم عنابی دارد و اکثر افراد معتقدند این دو گونه کاملا همسان هستند! طوطی گرینچیک کانور، طوطی ای زیبا و در عین حال بامزه است که می تواند گزینه مناسبی برای عروس هلندی ها در بین مردم شود! این طوطی زیبا جثه ای کوچک دارد به طور که اندازه بدن ان حدود 25 سانتی متر است و در خوش بینانه ترین حالت 90 گرم وزن دارند از این رو به ان ها پاراکیت نیز گفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهپی پت، جالب است بدانید این طوطی ها از طول عمر بالایی نیز برخوردارند و در شرایط مناسب تا 35 سال نیز عمر می کنند.

این طوطی انواع متفاوتی دارد که در ادامه قرار به ان ها بپردازیم ولی در ابتدا بهتر است بدانید این طوطیان دارای شش نوع زیر شاخه هستند که تنها از نظر رنگ با یکدیگر متفاوت اند .

مشخصه ای که در تمامی طوطی های آن گونه مشهود است لکه های سبز رنگ در بال پرندگان می باشد و به همین علت است که به ان ها گرینچک می گوییم! جالب است بدانید گرینچیک های نر و ماده چندان تفاوتی با یکدیگر ندارند به طوری برای تعیین جنسیت پرندگان متولد شده بایستیاز ان ها تست دی ان ای گرفته ود و دامپزشک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی طوطی گرینچیک + آموزش حرف زدن به این پرنده

معرفی طوطی گرینچیک + آموزش حرف زدن به این پرنده