مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:452023-12-31اقتصادي

بسیج اصناف پیگیر حل مشکلات واحدهای صنعتی و بازاریان است


رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: بسیج اصناف در کنار دستگاه های دولتی برای کمک به حل مشکلات مجموعه های اقتصادی وارد میدان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامرضا حسن پور صبح امروز در نشست تخصصی با روسای اتحادیه های صنفی در شهرکرد گفت: بسیج اصناف در کنار دستگاه های دولتی و برای کمک به حل مشکلات مجموعه های اقتصادی وارد میدان شده است.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور افزود: در همین راستا وام های سازندگی برای حمایت از اصناف تولیدی پیش بینی و مصوب شده است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج اصناف باید در زمینه ایجاد زیرساخت های صادراتی فعال شود، عنوان کرد: بسیج اصناف باید با تشکیل و تقویت هیات های اندیشه ورز برای تمام مشکلات راهکارهای فنی و تخصصی ارائه کند.

حسن پور همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و ادامه داد:  با توجه به وظیفه قانون گذاری  و در راس امور بودن مجلس، اصناف می توانند با مشارکت و انتخاب یک مجلس قوی مشکلات و دغدغه های خود را حل کنند.

وی اظهار کرد: هر یک از اصناف در آستانه انتخابات باید یک پایگاه جهاد تبیین شوند و مانند گذشته فتنه های دشمنان را خنثی کنند.

رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور تاکید کرد: در عرصه اقتصادی حضور باشکوه و حداکثری باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج اصناف پیگیر حل مشکلات واحدهای صنعتی و بازاریان است

بسیج اصناف پیگیر حل مشکلات واحدهای صنعتی و بازاریان است