مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:402024-01-16سياسي

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مدیحه سرایی علی اکبر(ع) در یزد


مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی مدریحه سرایی حضرت علی اکبر(ع) که همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی شعر علی اکبر(ع) به میزبانی یزد برگزار می‎شود تا هفته دوم بهمن ماه تمدید شد.

- تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مدیحه سرایی علی اکبر(ع) در یزد ایسنا/یزد مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی مدریحه سرایی حضرت علی اکبر(ع) که همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی شعر علی اکبر(ع) به میزبانی یزد برگزار می‎شود تا هفته دوم بهمن ماه تمدید شد.

دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اوایل اسفندماه امسال و همزمان با هفته جوان، میزبان برگزاری اولین جشنواره بین المللی شعر علی اکبر(ع) و به طور همزمان اولین جشنواره استانی مدیحه سرایی حضرت علی اکبر(ع) است.

هر چند مهلت ارسال آثار این دو جشنواره قبلاً پایان دیماه اعلام شده بود ولی دبیرخانه مهلت ارسال آثار به جشنواره استانی مدیحه سرایی را که قرار است در دو دو بخش نوجوانان و جوانان برگزار شود را تا 15 بهمن ماه امسال تمدید کرده است.

بر همین اساس نیز علاقمندان اعم از خواهر و برادر می توانند تا 15 بهمن ماه 1402، آثار خود در هر یک از محورهای مدیحه خوانی، مولوی خوانی و دکلمه خوانی در قالب فایل صوتی به مدت حداقل 5 دقیقه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مدیحه سرایی علی اکبر(ع) در یزد

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مدیحه سرایی علی اکبر(ع) در یزد