مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 23:252024-01-20حوادث

دعوا در مرغ فروشی به قتل انجامید


بعد از اینکه یک نفر بدون نوبت در 2 مرحله از یک مرغ فروشی خرید کرد و یکی از افراد به این کار معترض می شود، بحثی سر می گیرد.

- فرماندار جیرفت(استان کرمان) با اشاره به جزییات یک مورد قتل در این شهرستان گفت: قاتلی که 2 روز پیش موجب مرگ یک جوان با ضربه چاقو در صف خرید مرغ شد، سابقه شرارت و تیراندازی نیز داشته است که در بازداشت به سر می برد.

احمد بلندنظر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بعد از اینکه یک نفر بدون نوبت در 2 مرحله از یک مرغ فروشی خرید کرد و یکی از افراد به این کار معترض می شود، بحثی سر می گیرد.

وی افزود: در نتیجه این بحث، درگیری فیزیکی رخ می دهد و چند نفر از دیگر حاضران با فردی که بدون نوبت مرغ خریداری کرده درگیر می شوند.

فرماندار جیرفت اضافه کرد: فردی که بدون نوبت مرغ خریداری کرده و آشنای فروشنده بوده، از مرغ فروشی خارج می شود و این بار با چاقو برمی گردد اما کسانی که با او درگیر شده بودند در مغازه نبودند، در نتیجه یک ضربه چاقو به دست معترض اول می زند.

بلندنظر ادامه داد: چون به موقع فرد را به بیمارستان نرساندند و ضربه چاقو به شریان اصلی دستش برخورد کرده بود، این جوان که 2 سالی از ازدواجش می گذشت، خون زیادی از دست داد و با وجود تلاش های زیاد در بیمارستان جان باخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوا در مرغ فروشی به قتل انجامید

دعوا در مرغ فروشی به قتل انجامید