مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:152023-12-23ورزشي

قرارداد بهترین بازیکن پینگ پنگ ایران؛ زیر میلیارد!


تبعیض در درآمدهای ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی در ایران بیداد می کند و به نظر می رسد قهرمانان ملی پوش به جز چند رشته معدود مثل فوتبال و والیبال، عایدی ناچیزی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه های کشور از فردا آغاز می شود و بعداز کسب مدال تاریخی در بازی های آسیایی هانگژو توسط ملی پوشان پینگ پنگ ایران، انتظار می رفت که حقوق و دستمزد آنها در لیگ تفاوت اساسی با دوره های قبل داشته باشد اما حالا گفته می شود رقم قرارداد نوشاد عالمیان کاپیتان تیم ملی در لیگ برتر تنیس روی میز ایران به یک میلیارد تومان هم نمی رسد! این در حالی است که عادی ترین فوتبالیست لیگ برتر فوتبال ایران در تیم های پایین جدول ، چند میلیارد تومان قرارداد دارد.

رامین حدادگر دبیر فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این سوال که بیشترین رقم قرارداد در مسابقات این دوره مربوط به چه کسی است؟ گفت: نوشاد عالمیان بیشترین مبلغ قرارداد در لیگ برتر را دارد و فکر می کنم نزدیک به 850 میلیون تومان باشد.

واقعا جای سوال است که یک بازیکن حرفه ای چگونه می خواهد با این اعداد و ارقام در اوج بماند و فرم ایده آل خود را با تمرینات فشرده حفظ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد بهترین بازیکن پینگ پنگ ایران؛ زیر میلیارد!

قرارداد بهترین بازیکن پینگ پنگ ایران؛ زیر میلیارد!