مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 08:072024-01-09پزشكي

ورود 50 پزشک متخصص جدید به چرخه درمان چهارمحال و بختیاری


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای ارتقا خدمات درمانی به مردم این استان 50 پزشک متخصص جدید در مراکز دولتی تحت پوشش فعالیت خود را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسین اعرابی گفت: سالانه پس از نیازسنجی بیمارستان ها و تخصیص پزشکان متخصص از سوی وزارت بهداشت توزیع متخصصان با رویکرد برقراری عدالت و افزایش دسترسی و بر اساس سطح بندی خدمات در سطح چهارمحال و بختیاری انجام می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امسال 6 متخصص بیماری های داخلی، پنج متخصص رادیولوژی، چهار متخصص زنان و زایمان، چهار متخصص ارتوپدی، سه متخصص آسیب شناسی، 2 متخصص گوش، حلق و بینی، 2 متخصص پزشکی هسته ای، 2 متخصص بیماری های عفونی، چهار متخصص قلب و عروق و سه متخصص بیماری های مغز و اعصاب وارد استان شدند.

وی افزود: همچنین 2 متخصص بیهوشی، سه متخصص جراحی عمومی، سه متخصص کودکان، 2 روانپزشک، 2 متخصص چشم پزشکی و سه متخصص در رشته های پوست، جراحی کلیه و مجاری ادراری و جراحی مغز و اعصاب در مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های چهارمحال و بختیاری فعالیت خود را اغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 50 پزشک متخصص جدید به چرخه درمان چهارمحال و بختیاری

ورود 50 پزشک متخصص جدید به چرخه درمان چهارمحال و بختیاری