مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:302023-12-30سياسي

برای نجات از فتنه های آخرالزمان راهی جز قرآن و ولایت نداریم


نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما برای نجات از فتنه های آخرالزمان راهی جز قرآن و ولایت نداریم، - ایسنا/اصفهان نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما برای نجات از فتنه های آخرالزمان راهی جز قرآن و ولایت نداریم، گفت: ولایتی که امروز می توانیم به آن تمسک بجوییم ولایت فقیه است که سخن و سیره و کلام او سخن معصوم است و هر چه مطرح می کنند برگرفته از قرآن و عترت است.

محمدرضا تویسرکانی، صبح امروز 9 دی در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی که در میدان انقلاب برگزار شد، با اشاره به اینکه اصفهان، نگین تاریخ تشیع، مظهر بصیرت و مرجع معنویت بوده است، اظهار کرد: اصفهان برای همه دنیا در طول تاریخ جذابیت داشته است.

نه فقط به دلیل معماری و زیبایی های طبیعی بلکه اصفهان جذابیت های معنوی و علمی داشته و این آثار باستانی و سابقه تاریخی بیانگر این ادعاست.

وی افزود: امروز باید از تاریخ ماندگار 8 دی ماه 1388 یاد کرد که مردم اصفهان یک روز زودتر از سایر شهرها به میدان آمده و غیرت دینی خود را نشان دادند.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بصیرت اصفهان محصول عمل به روایت نورانی ثقلین است که آینده ما را نیز روشن می کند، این حدیث در تمام ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نجات از فتنه های آخرالزمان راهی جز قرآن و ولایت نداریم

برای نجات از فتنه های آخرالزمان راهی جز قرآن و ولایت نداریم