مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:252024-01-06سياسي

رییسی وارد زنجان شد


رییسی رییس جمهور در سفر استانی خود، لحظاتی پیش در فرودگاه زنجان مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور با بیان اینکه مردم زنجان عنوان پایتخت شور و شعور حسینی را از آن خودشان کرده اند و با این عنوان شناخته می شوند، گفت: بیش از 3 هزار و 500 شهید، علما، مفاخر و حکمای زنجان از جمله شیخ اشراق و حکیم هیدجی، نه فقط برای این استان بلکه مایه فخر جهان اسلام هستند.

سید ابراهیم رییسی صبح امروز شنبه در آغاز دومین سفر دولت مردمی به استان زنجان، با بیان اینکه مردم زنجان عنوان پایتخت شور و شعور حسینی را از آن خودشان کرده اند و با این عنوان شناخته می شوند، تصریح کرد: بیش از 3 هزار و 500 شهید، علما، مفاخر و حکمای زنجان از جمله شیخ اشراق و حکیم هیدجی، نه فقط برای این استان بلکه مایه فخر جهان اسلام هستند.

رییس جمهور در ادامه با اشاره به اینکه در این سفر میزان اجرای مصوبات سفر اول دولت به زنجان را مود بررسی قرار خواهیم داد، افزود: بر اساس گزارش هایی که به ما رسیده به همت استاندار و مدیران استان کارها به خوبی پیش رفته و بعضی از مصوبات نیز در دست اقدام و اجراست.

رییسی اظهار داشت: طرح های مسکن استان در زمینه زمین و مسکن پیشرفت خوبی داشته و در این سفر بخشی از آنها به مردم واگذار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی وارد زنجان شد

رییسی وارد زنجان شد