مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 15:252023-12-29سياسي

امام جمعه اردبیل: 9 دی، رفراندوم عظیم ملی در دفاع از قانون، نظام و رهبری است


9 دی یک رفراندوم عظیم ملی در دفاع از قانون و نظام و رهبری است و این روز نشان داد که ملت ما هم دشمن شناس و هم وقت شناس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه که در محل مصلای اردبیل و با حضور پرشور و گسترده نمازگزاران برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت یاد و خاطره این شهید والامقام اظهار کرد: در آستانه سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام سردار سلیمانی هستیم.

سردار سلیمانی در مجاهدتی بسیار استثنایی و ستودنی که منجر به شهادت وی شد چهار خدمت بزرگ انجام داد؛ اول خدمت به بشریت است، چون در برابر خطرناک ترین گروه انحرافی یعنی داعش ایستاد و مجال رشد نداد و آن ها را ریشه کن کرد.

وی افزود: این گروه ارهابی به طور وحشتناک انسان ها را می کشت و ارزان ترین متاع در نگاه آن ها خون انسان و حرمت انسان بود و اگر در منطقه حاکمیت پیدا می کردند غیر خودشان را کلاً از دم تیغ می گذراندند.

آن ها در تکفیر مسلمان ها آرزویی نگذاشتند.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: آن ها کل اهل مدینه معاصر را مشرک می دانستند چرا مانع از گنبد و بارگاه قبر پیغمبر نشده اند! آن ها تمام اهل سنت غیر وهابی را مهدور الدم می دانستند و لذا علمای زیادی از اهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: 9 دی، رفراندوم عظیم ملی در دفاع از قانون، نظام و رهبری است

امام جمعه اردبیل: 9 دی، رفراندوم عظیم ملی در دفاع از قانون، نظام و رهبری است