مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 12:512023-12-30سياسي

دشمن شخص ولی فقیه را مرکز آتش و حمله خود قرار داده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام سیدمحمدحسین راجی پیش از ظهر امروز در تجمع عظیم 9 دی در امامزاده عبدالله(ع) با اشاره به اهمیت بصیرت آن را از اوجب واجبات دانست و افزود: بصیرت الزاما تشخیص حق از باطل نیست و معنای واقعی آن تشخیص حق از حق نماست.

وی با اشاره به اینکه ایمان اصل است و استقامت در آن خود را در کفر و بحران ها نشان می دهد گفت: برخی از کارهایی که امیرالمومنین(ع) انجام داد سخت تر از کارهای پیامبر(ص) بود، آن جا که سه جا جنگ انجام داد که هر سه با مسلمانان بود و تنها کسانی با او ماندند که بصیرت داشتند.

این پژوهشگر تاریخ انقلاب و اسلام با اشاره به اینکه برخی می گویند مباحث را سیاسی نکنید عنوان کرد: مگر مرگ بر آمریکا سیاسی است؟ این موضوع اعتقادی ترین شعار است.

مرگ بر دشمنان امام زمان(عج) سیاسی نیست.

وی با اشاره به مقوله تشهد در نماز و ابعاد تربیتی آن گفت: یکی از مصادیق صالحین آن است که دشمنان را به خشم می آورند که حاج حسینی همدانی و شهید سلیمانی از این افراد هستند.

راجی با بیان اینکه مردم همدان نیز با بصیرت خود دو روز زودتر از 9 دی 88 به میدان دفاع از رهبر و انقلاب آمدند گفت: دشمن شخص ولی فقیه را مرکز آتش و حمله خود قرار داده چراکه می داند تمام شکست هایش از این ناحیه است وی با بیان اینکه اگر می خواهیم خوشبخت دنیا و آخرت شوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن شخص ولی فقیه را مرکز آتش و حمله خود قرار داده است

دشمن شخص ولی فقیه را مرکز آتش و حمله خود قرار داده است