مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 23:202024-01-08بين الملل

هشدار یمن: آمریکا در آتش خواهد سوخت


عضو هیأت مذاکره کننده یمن درباره سفر وزیر خارجه آمریکا به منطقه گفت که برای جلوگیری از گسترش دامنه جنگ، نیازی به سفر این مسئول آمریکایی نیست؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالملک العجری عضو هیأت مذاکره کننده یمن در واکنش به سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا به منطقه گفت: وزیر خارجه آمریکا نیاز به سفر منطقه ای ندارد تا کشورهای منطقه را برای عدم گسترش جنگ قانع کند؛ زیرا نه ما و نه هیچ کشور دیگری، مایل به این مسئله نیست.

العجری همچنین تأکید کرد: اگر هدف از این سفر، فراهم کردن مقدمات هر گونه اقدامی علیه یمن است، از این طریق، بنزین روی آتش ریخته است و آنان (آمریکاییها) نخستین کسانی خواهند بود که خواهند سوخت.

شبکه خبری المسیره به نقل از این مقام یمنی گزارش داد، تنها راه جلوگیری از گسترش دامنه جنگ، توقف جنگ تجاوزکارانه علیه غزه است؛ زیرا این جنگ، محرک سایر جنگهاست.

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن هم روز گذشته گفت که اظهارات مسئولان آمریکایی درباره تحولات دریای سرخ که سعی دارند آن را تهدیدی برای منافع جهان جلوه دهند، تلاشی از سوی این کشور است تا توجهات را از کشتارهای اسراییل در غزه منصرف کند.

عبدالسلام با اشاره به اینکه اصرار آمریکا به ادامه حمایت از اسراییل می تواند به انفجار در منطقه منجر شود، تأکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یمن: آمریکا در آتش خواهد سوخت

هشدار یمن: آمریکا در آتش خواهد سوخت