مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:502024-01-10سياسي

مردمی سازی مهمترین رویکرد برنامه های ستاد مبارزه با موادمخدر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه از سیاست های جدی دولت سیزدهم مردمی سازی امور است، - قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه از سیاست های جدی دولت سیزدهم مردمی سازی امور است، تاکید کرد: تمامی برنامه ها در حوزه های مختلف مبارزه با موادمخدر باید مبتنی بر رویکرد مردمی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه از سیاست های جدی دولت سیزدهم مردمی سازی امور است، تاکید کرد: تمامی برنامه ها در حوزه های مختلف مبارزه با موادمخدر باید مبتنی بر رویکرد مردمی باشد.

آذربایجان غربی- دکتر علیرضا کاظمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که به منظور آیین تکریم و معارفه دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: 40 هزار کانون یاریگر زندگی با مشارکت فعال دانش آموزان در کشور فعالیت دارند و اقدامات فرهنگی مبتنی بر پیشگیری از اعتیاد را اجرا می کنند.

وی افزود: همچنین در حال حاضر مجمع خیرین یاریگران زندگی در 26 استان کشور راه اندازی شده و بیش از 2 هزار خیر پای کار آمده اند که با همراهی این عزیزان، سه هزار شغل ثابت در کشور با هدف جلوگیری از بازگشت معتادان بهبودیافته به دام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی مهمترین رویکرد برنامه های ستاد مبارزه با موادمخدر

مردمی سازی مهمترین رویکرد برنامه های ستاد مبارزه با موادمخدر