مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:002024-01-06فرهنگي

کتاب «سال آخر» در بیت تاریخی امام (ره) رونمایی شد


همزمان با هفته فرهنگی شهرستان خمین، از کتاب «سال آخر» نوشته سید محمدمهدی دزفولی در بیت تاریخی امام خمینی(ره) رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک؛ صبح امروز کتاب سال آخر نوشته سید محمدمهدی دزفولی همزمان با هفته فرهنگی شهرستان خمین و با حضور فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی؛ امین عارف نیا، معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) علی گودرزی زاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی و جمعی از علاقمندان در بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهر خمین رونمایی شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی در خصوص این کتاب گفت: کتاب سال آخر بررسی پیام ها و کنش های سیاسی - اجتماعی امام خمینی (ره) در سال پایانی حیات ایشان است که توسط سیدمحمدمهدی دزفولی و نشر صاد در سال 1402 منتشر شده است.

گودرزی زاده افزود: بخش اعظم و مهمی از کنش های سیاسی و اجتماعی امام راحل در همین یک سال رخ داده و اهمیت بررسی و مطالعهٔ این یک سال زمانی بیشتر می شود که برخی منتقدان و مخالفان ایشان سعی می کنند دربارهٔ واکنش های یک سال پایانی حیات امام راحل (ره) تشکیک وارد کرده و برخی از آن پیام ها و نوشته ها را به نزدیکان ایشان منسوب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «سال آخر» در بیت تاریخی امام (ره) رونمایی شد

کتاب «سال آخر» در بیت تاریخی امام (ره) رونمایی شد