مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:102024-01-20سياسي

سردار خرمدل؛ بسیجی از هر تریبونی برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده کند


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات 11 اسفند گفت: بسیجیان هر کجا که تریبون در اختیار دارند برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سردار حمید خرمده در مجمع عالی بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد گریزی به انتخابات 11 اسفند در استان زد و گفت: صحبتی با شما بسیجیان نخبه در استان کهگیلویه و بویراحمد دارم که باید انتخابات را جدی گرفته زیرا با حجم شدیدی از تبلیغات دشمن از خبر گرفته تا عکس نوشته برای دلسرد کردن مردم مواجه هستیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود: دشمن با حجم وحشتناکی از تبلیغات خود برای مأیوس کردن مردم به میدان آمده تا با تحقیق و تخریب جلوی حضور مردم را در انتخابات بگیرد.

وی خطاب به اعضای شرکت کننده در مجمع عالی بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز وظیفه مهم شما و ما اجرا کردن فرمان مقام معظم رهبری در مشارکت حداکثری است البته نباید دلخوش به مشارکت گذشته در استان باشیم بلکه باید سعی کنیم مشارکت خوب مردم استان را که از گذشته وجود داشته حفظ کنیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بسیجیان گفت هر کجا تریبونی در اختیار دارید برای مشارکت حداکثری به کار بگیرید و اگر حتی تریبونی هم نداشتید در محافل خانوادگی مردم را برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار خرمدل؛ بسیجی از هر تریبونی برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده کند

سردار خرمدل؛ بسیجی از هر تریبونی برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده کند