مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 14:552024-01-13سياسي

دشمن از فاصله بین شیعه و اهل سنت به نفع خود استفاده می کند


مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: با توجه به اینکه دشمن از فاصله بین شیعه و اهل سنت به نفع خود بهره می برد، باید در ایجاد و حفظ این ارتباط بکوشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمدتقی سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی امروز در نشست با بانوان فعال فرهنگی استان هرمزگان با اشاره به آیه 46 سوره سباء، گفت: آیه شریفه قُلْ إِنَّما أَعِظُکُمْ بِواحِدَهٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنی وَ فُرادی تأکید بر جهاد در راه خدا دارد، البته این مسیر فراز و نشیب های فراوانی داشته است.

  وی در ادامه با تأکید بر اینکه در این مسیر باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم، افزود: امام راحل حزب تشکیل نداد اما در عرصه انقلاب اسلامی، پرچمی برافراشت و افراد گرد آن آمدند و از هواداران امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی ایران شد.

  مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی همچنین گفت: اولین درسی که امام راحل به همگان آموخت این بود که نگاه به انقلاب اسلامی از چهار دیواری به سمت و سوی جهان سوق دهیم.

  حجت الاسلام والمسلمین سیفایی بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین درحال حاضر، شیعیان عالم نه تنها یک فرقه نیست بلکه پدری می کند و حافظ دینداری کل امت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از فاصله بین شیعه و اهل سنت به نفع خود استفاده می کند

دشمن از فاصله بین شیعه و اهل سنت به نفع خود استفاده می کند