مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 16:202024-01-09اجتماعي

دستور معاون اول رییس جمهور برای تهیه برنامه های زمان بندی شده کاهش آلودگی هوا


جلسات کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا و نیز ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

- جلسات کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا و نیز ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

معاون اول رییس جمهور سازمان حفاظت محیط زیست را مکلف کرد برنامه های اصلاحی دستگاه های اجرایی در راستای کاهش آلودگی هوا را احصاء و به آنها ابلاغ کند تا با زمان بندی مشخص در دستورکار دستگاه ها قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، جلسات کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا و نیز ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

مخبر در این جلسه بر ضرورت توجه به اجرای برخی اقدامات در راستای کاهش آلودگی هوا تاکید کرد و گفت: دولت با جدیت به دنبال حل مسائل و مشکلات پیش روی توسعه حمل و نقل عمومی در کلان شهرهای کشور است تا از این طریق گام مهمی در جهت کاهش آلودگی هوا برداشته شود.

وی با تاکید بر لزوم اجرای برنامه ها و اقدامات موثر در جهت کاهش آلودگی هوا، تصریح کرد: آلودگی هوا با آسیب های جدی برای سلامت جامعه همراه است از این رو باید ضمن سرعت بخشیدن به روند اجرای برنامه های کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور معاون اول رییس جمهور برای تهیه برنامه های زمان بندی شده کاهش آلودگی هوا

دستور معاون اول رییس جمهور برای تهیه برنامه های زمان بندی شده کاهش آلودگی هوا