مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 16:152023-12-26دانش

پژوهشگاه ها در رصد مسائل به شورای عالی انقلاب فرهنگی کمک کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با رؤسای پژوهشگاه های کشور اظهار کرد: - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار مشارکت پژوهشگاه ها در تدوین اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی شد و گفت: پژوهشگاه های تخصصی باید در میز های تخصصی ستاد های چهارگانه شورا فعالیت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با رؤسای پژوهشگاه های کشور اظهار کرد: یکی از اشکالات مدیریتی این است جلسات متعدد برگزار می شود، اما مسائل حل نمی شود باید به فکر حل مسائل باشیم ولو اینکه همه مسائل حل نشود و تعدادی حل شوند.

وی از رؤسای پژوهشگاه ها درخواست کرد که برای معرفی دقیق پژوهشگاه های تحت مدیریت خود، محتوا های جذاب تولید کنند و در اختیار دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار دهند تا شناخت از پژوهشگاه ها با اطلاعات کافی صورت گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مشکلات پژوهشگاه ها را به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم بندی کرد و گفت: باید برای این مشکلات راه حل پیدا و به نهاد های مربوطه ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگاه ها در رصد مسائل به شورای عالی انقلاب فرهنگی کمک کنند

پژوهشگاه ها در رصد مسائل به شورای عالی انقلاب فرهنگی کمک کنند