مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 18:202023-12-26بين الملل

چینی ها اطلاعات را از هوش مصنوعی می دزدند!


توانایی چین در حوزه هوش مصنوعی همین حالا هم قابل توجه است، اما مقامات اطلاعاتی آمریکا اخیراً هشدار هایی داده اند که از مسئله سرقت دارایی های معنوی هم فراتر رفته است.

-  به گزارش  تابناک،  وال استریت ژورنال گزارش داد که مقامات آمریکا نسبت به تلاش های چین برای سرقت اطلاعات مربوط به هوش مصنوعی ابراز نگرانی کرده اند.

  این روزنامه آمریکایی در مقاله ای گزارش داد: اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) هوش مصنوعی را در فهرست آن دسته از فناوری های آمریکایی قرار داده که باید از آنان حفاظت کند؛ اما چین در مقابل این را در فهرست فناوری هایی آورده که قصد دارد تا سال 2025 در آن ها حرفی برای گفتن داشته باشد.

در این گزارش آمده است: توانایی چین در حوزه هوش مصنوعی همین حالا هم قابل توجه است، اما مقامات اطلاعاتی آمریکا اخیراً هشدار هایی داده اند که از مسئله سرقت دارایی های معنوی هم فراتر رفته است.

اف بی آی و دیگر نهاد ها باور دارند که چین به جای سرقت اسرار تجاری آمریکا، به سرقت اسرار هوش مصنوعی روی آورده تا از آن برای تحلیل مجموعه اطلاعاتی درباره آمریکایی ها استفاده کند؛ طرحی آن چنان عظیم که تا پیش ازاین غیرممکن به نظر می رسید.

وال استریت ژورنال در این گزارش به اظهارات کریستوفر رای ، مدیر اف بی آی در سال میلادی جاری اشاره کرد که گفته: چینی ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چینی ها اطلاعات را از هوش مصنوعی می دزدند!

چینی ها اطلاعات را از هوش مصنوعی می دزدند!