مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 18:302024-01-15سياسي

روابط عمومی ها اقدامات مهم دستگاه ها را منعکس کنند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: لازم است روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بخشی از اقدامات برجسته و مهم خود و همکارانشان را منعکس کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حسن ناهیدی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در جمع مسئولان روابط عمومی فرمانداری ها و اعضای کمیته اطلاع رسانی انتخابات اظهارکرد: دستگاه های دولتی برای مردم کار می کنند و هر قدر آگاهی مردم از فعالیت های دولتی بیشتر باشد، همراه تر خواهند شد.

وی گفت: لازم است روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بخشی از اقدامات برجسته و مهم سایر همکاران خود را را منعکس کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی افزود: باید روابط عمومی ها بتوانند نقش خود را تعریف کنند چون حلقه وصل و بستر پیشران برای گفت وگوهای محوری در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه اقدام اصلی دستگاه های دولتی در راستای حل مشکلات مردم است، گفت: آگاه سازی مردم، همراهی آنها را در موضوعات مختلف به دنبال دارد وانتشار یک فعالیت از چند بستر می تواند در آگاه سازی و اطلاع رسانی به جمعیت بیشتری کمک کند.

  ناهیدی در ادامه یکی از اقدامات روابط عمومی ها را فازبندی مطالب دستگاه اجرایی عنوان کرد و اظهار داشت: روابط عمومی ها باید به تناسب مخاطبان خود، اطلاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها اقدامات مهم دستگاه ها را منعکس کنند

روابط عمومی ها اقدامات مهم دستگاه ها را منعکس کنند