مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:152024-01-20سياسي

پوپولیسم یا مردم داری؟!


حضرت آیت الله العظمی خامنه ای بارها ضمن تمجید از حضور مسئولین ارشد اجرایی نظام در میان مردم، به تبیین مؤلفه مردم داری پرداخته اند؛ لذا مطلوب است ضمن تنقیح زوایای موضوع مزبور، - سیر نگاه متعارض اصحاب قدرت در استفاده از مردم مورد بررسی قرار گیرد و به چگونگی استفاده ابزاری از مردم توسط مدعیان لیبرال دموکراسی در دنیای امروز اشاره شود.

گروه سیاسی خبرگزاری فارس، یادداشت، حسن نیک کار: مردم داری نقطه اصلی سیاست های نظام است؛ البته کیفیت کارکردن با توده های مردم هنر بزرگی است که باید در آن تأمل و تعمق کرد[1].

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) بارها ضمن تمجید از حضور مسئولین ارشد اجرایی نظام در میان مردم، به تبیین مؤلفه مردم داری پرداخته اند؛ لذا مطلوب است ضمن تنقیح زوایای موضوع مزبور، سیر نگاه متعارض اصحاب قدرت در استفاده از مردم مورد بررسی قرار گیرد و به چگونگی استفاده ابزاری از مردم توسط مدعیان لیبرال دموکراسی در دنیای امروز اشاره شود.

برای رسیدن به این مقصود، فحص در بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، هادی و راهنمای یادداشت پیشرو خواهد بود؛ بنابراین با بررسی و دقت در مجموعه بیانات ایشان حول مؤلفه مردم داری خواهیم توانست اهمیت نقش مردم در دیدگاه نظام اسلامی که منبعث از مکتب اسلام است را تبیین نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوپولیسم یا مردم داری؟!

پوپولیسم یا مردم داری؟!