مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:202024-01-12سياسي

نگه داشتن خانه های خالی ظلم و حق الناس است


در این برهه که جوانان مشکل مسکن دارند و قیمت ها و اجاره های بالا سبب شده که جوانان و مردم از این قضیه رنج ببرند، نگهداشتن خانه های خالی ظلم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو، امام جمعه شهرستان نایین در نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرارسیدن ماه رجب و اشاره به سالروز فرار شاه، اظهار کرد: مردم ایران در فضای حیات بخش انقلاب توانستند یک عنصر دست نشانده و خائن به ملت را بیرون کنند و تا امروز از سلطه قلدران و جهان خواران جلوگیری کند.

وی افزود: رضا شاه و محمدرضا شاه در ایران، قضاوی در لیبی، مبارک در مصر، صدام در عراق، اشرف غنی در افغانستان و زلنسکی در اوکراین و مثال اینها طعم تلخ اعتماد و اتکا و قدرت شیطانی و خانمان سوز آمریکا را چشیدند.

امام جمعه شهرستان نایین با بیان اینکه به همین دلیل رهبر حکیم انقلاب مدام بر ایران قوی توصیه می کنند، گفت: دشمن باید بداند که حکومت بر مبنای ولایت فقیه شجره مبارک و تنومندی است که به لطف خدا در تمام جهان سایه خواهد افکند.

حجت الاسلام مطهرخو اضافه کرد: استقلال و آزادی عمومی ایران اسلامی دستاورد و بلکه خون آورد هزاران انسان شجاع، غیور، ایثارگر، فداکارو والامقام است که غالب آنها جوانانی بودندکه در رتبه های بالای انسانیت و شرافت بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگه داشتن خانه های خالی ظلم و حق الناس است

نگه داشتن خانه های خالی ظلم و حق الناس است