مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:152024-01-15سياسي

تعامل علمی میان مؤسسات دینی ایران و جهان باید تقویت شود


رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به ضرورت تقویت تعامل علمی میان موسسات دینی ایران و جهان گفت: دومین همایش بین المللی امام رضا (ع) و گفت وگوی ادیان با هدف همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان و مذاهب در کنار یکدیگر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، دکتر احد فرامرز قراملکی در نشست خبری دومین همایش بین المللی امام رضا (ع) و گفت وگوی ادیان که ظهر امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه در بنیاد پژوهش های آستان قدس رضوی برگزار شد با خاطر نشان اینکه یکی از ابعاد زندگی امام رضا(ع) گفتگوی ادیان است، اظهار کرد: نخستین دوره از این همایش در سال 1397 برگزار شده است.

وی ابراز کرد: این همایش بین المللی امام رضا(ع) با همکاری بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی و دانشگاه امام صادق(ع) و مشارکت مراکز مختلف دانشگاهی و حوزوی داخلی و خارجی برگزار می شود.

تقویت و تعامل علمی میان دانشمندان قراملکی با اشاره به ضرورت تقویت تعامل علمی بین دانشمندان ادیان و مذاهب ابراز کرد: این همایش به امید گفت وگو و همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان و مذاهب در کنار یکدیگر برگزار می شود.

وی تاکید بر نقش خانواده به عنوان نهادی مقدس از منظر ادیان و مذاهب، تقویت تعامل علمی میان مؤسسات دینی ایران و سایر کشورهای جهان، همفکری ادیان و مذاهب در چالش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل علمی میان مؤسسات دینی ایران و جهان باید تقویت شود

تعامل علمی میان مؤسسات دینی ایران و جهان باید تقویت شود