مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:452024-01-07سياسي

ایراد قانونی جلسات اخیر شورای شهر اهواز/ لزوم ارائه مستندات طرح برکناری شهردار


عضو شورای شهر اهواز در خصوص مطرح شدن غیبت اعضای شورای شهر در جلسات صحن، گفت: جلسه باید با حداقل دو سوم اعضای شورای شهر تشکیل شود و در صورت حضور نداشتن عضوی، - ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز در خصوص مطرح شدن غیبت اعضای شورای شهر در جلسات صحن، گفت: جلسه باید با حداقل دو سوم اعضای شورای شهر تشکیل شود و در صورت حضور نداشتن عضوی، بررسی کنند که غیبت موجه است یا نه.

در صورتی که شورا مصوب کند که غیبت غیرموجه است، غیبت محسوب می شود اما وقتی جلسه ای به حد نصاب نرسد، از نظر قانونی اساسا غیبتی در کار نیست.

سیاوش محمودی پس از اعلام لغو یکصد و چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز که قرار بود با محوریت برکناری شهردار ساعت 9 امروز (17 دی ماه) برگزار شود، با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در کرمان، در خصوص حضور نیافتن برخی از اعضای شورای شهر در جلسات صحن اظهار کرد: دو اشکال جدی در مورد این جلسات داریم؛ یکی ایرادات شکلی و دیگری ایرادات ماهوی در خصوص نوع تشکیل و دستور کار جلسات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این راستا به محض اعلام نخستین تشکیل اولین جلسه ایرادات شکلی به استناد ماده 18 آیین نامه داخلی در چند نامه به صورت مکتوب به رییس شورای شهر اهواز داده شده است و مستندات آن موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایراد قانونی جلسات اخیر شورای شهر اهواز/ لزوم ارائه مستندات طرح برکناری شهردار

ایراد قانونی جلسات اخیر شورای شهر اهواز/ لزوم ارائه مستندات طرح برکناری شهردار