مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:402024-01-13بين الملل

نیویورک تایمز: سرمایه گذاران خارجی به آینده اقتصاد اسراییل اعتماد ندارند


نیویورک تایمز به نقل از اقتصاددانان صهیونیست آورده است که به دنبال عملیات طوفان الاقصی و جنگ غزه سرمایه گذاران خارجی به خصوص در بخش فناوری پیشرفته اعتماد خود را به آینده اقتصاد اسراییل از دست داده اند.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، در حال حاضر سوال این است که آیا خارجی ها همچنان می خواهند در فناوری پیشرفته اسراییل سرمایه گذاری کنند یا ترجیح می دهند پول خود را در مکانی امن و آرام مانند ایرلند سرمایه گذاری کنند ، این را یک اقتصاددان صهیونیست به روزنامه نیویورک تایمز گفته است.

این روزنامه آمریکایی در گزارشی هشدار داد که اقتصاد اسراییل بهای سنگینی را برای تجاوزات مستمر به غزه، به ویژه در بخش فناوری که این رژیم به آن مشهور است، پرداخت می کند.

 این روزنامه در گزارشی به تاثیر جنگ غزه برتوقف گردشگری، افزایش هزینه های کابینه و ضربه به شش هزار شرکت های فناوری این رژیم پرداخت و تاکید کرد جنگ غزه اعتماد به بخشی در اسراییل را از بین برد که همیشه محرک اساسی اقتصاد اسراییل بوده است.

  فناوری پیشرفته در رژیم صهیونیستی 12 درصد مشاغل، بیش از نیمی از صادرات ، 25 درصد مالیات بر درآمد و نزدیک به یک پنجم کل تولید اقتصادی این رژیم را تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: سرمایه گذاران خارجی به آینده اقتصاد اسراییل اعتماد ندارند

نیویورک تایمز: سرمایه گذاران خارجی به آینده اقتصاد اسراییل اعتماد ندارند