مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 15:352024-01-01اجتماعي

رکورد عجیب مراجعه تهرانی ها به یک وب سایت!


مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: همزمان با افزایش حساسیت موضوع آلودگی هوا، شاهد سیر صعودی مراجعه به درگاه های اطلاع رسانی شرکت کنترل کیفیت هوا هستیم که حاکی از اولویت دهی و اعتماد بالای عمومی به داده ها و اطلاعات شهرداری تهران است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از استقبال شهروندان از درگاه های اطلاع رسانی کیفیت هوای پایتخت خبر داد و گفت: همزمان با افزایش حساسیت موضوع آلودگی هوا، شاهد سیر صعودی مراجعه به درگاه های اطلاع رسانی شرکت کنترل کیفیت هوا هستیم که حاکی از اولویت دهی و اعتماد بالای عمومی به داده ها و اطلاعات شهرداری تهران است.

 سیدمحمدمهدی میرزایی قمی با تأکید بر اینکه با استفاده از روش های مختلف و مبتنی بر سه درگاه مختلف نسبت به اطلاع رسانی کیفیت هوا به شهروندان اقدام شده است، افزود: از جمله این روش ها، سامانه برخط کیفیت هوای تهران به آدرس airnow.

tehran.

ir است.

وی در مورد رکورد بازدید سامانه برخط کیفیت هوا در سال جاری با اشاره به اینکه امسال تا کنون، بیشترین آمار بازدید از این سامانه در سال جاری با 700 هزار بازدید، مربوط به 19 آذر است که پس از 8 روز متوالی شرایط نامطلوب به ثبت رسید، اظهار کرد: سایت اصلی شرکت کنترل کیفیت هوا به نشانی air.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد عجیب مراجعه تهرانی ها به یک وب سایت!

رکورد عجیب مراجعه تهرانی ها به یک وب سایت!