مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 17:502024-01-04سياسي

تا پای جان در راه ولایت ایستاده ایم


به دشمنان انقلاب اسلامی علی الخصوص آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام می کنیم تا پای جان در راه ولایت ایستاده ایم و لحظه ای عقب نخواهیم نشست و دشمنان اسلام بدانند که قطعا به زودی پاسخ قاطع و دندان شکنی دریافت خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی، امروز  در جمع تجمع کنندگان گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی و شهدای حادثه کرمان  اظهار کرد: همه بدانند که به وعده خدا بهای این خون های طیبه نابودی آنها از صفحه ی روزگار خواهد بود .

امینی افزود: اقدام جنایتکارانه و تروریستی  استکبار جهانی در چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی عزیز علیه آحاد عاشقان و دلدادگان به مکتب سلیمانی در مسیر گلزار شهدای کرمان برای بار دیگر شدت کینه و دشمنی آنان نسبت به ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی را نشان داد.

امام جمعه بردسکن گفت:  ملت ما بیدارتر از هر زمانی آرمان آزادی قدس شریف را دنبال خواهد کرد و همانطوری که فرمانده معظم کل مدظله العالی بیان فرمودند پاسخ سختی در انتظار عاملان این جنایت بزدلانه است .

 وی با بیان وصیت شهید سلیمانی  خطاب به ملت ایران ، مادر وهمرزمان اظهار داشت:  تبیین و زنده نگه داشتن راه و آرمان های مکتب سلیمانی بی شک این جهاد تبیین ، خواری و نیستی دشمنان جعلی و آزادی قدس شریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پای جان در راه ولایت ایستاده ایم

تا پای جان در راه ولایت ایستاده ایم