مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 15:102024-01-19سياسي

امام جمعه نظرآباد: تنکمان را زیرمجموعه قرارگاه اجتماعی قرار دهید


امام جمعه نظرآباد با اشاره به اینکه قرارگاه اجتماعی عملکرد مناسبی در استان البرز داشته است، خواستار این شد که شهر تنکمان نیز با توجه به محدودیت های موجود زیرمجموعه این قرارگاه قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت الاسلام والمسلمین، قادر محمدی، امام جمعه شهرستان نظرآباد،در خطبه های این هفته نماز جمعه در میان نمازگزاران با تاکید بر این مهم که ملت غیور ایران از هیچ قدرتی باک ندارد، گفت: افراد یا گروه هایی که خلاف مسیر مردم، آینده کشور را یأس آلود و بن بست گونه تصویر می کنند، باید به حکم اقدام ضدامنیتی پاسخ گو باشند.

وی در ادامه به احادیثی که در خصوص ماه رجب وجود دارد اشاره کرد و افزود:  پیامبر عظیم الشأن(ص) فرمودند: ماه رجب ماه آمرزش خواهی امت من است، در آن زیاد استغفار کنید که خداوند بخشنده و مهربان است.

  امام جمعه نظرآباد در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کرمان، اظهار کرد: از اقدام دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی در برخورد قاطع با اهانت کنندگان به شهدای عزیز کرمان تشکر می کنیم.

محمدی همچنین به مسئله انتخابات که در آینده نزدیک فرامی رسد اشاره کرد و ادامه داد: چندین سخنرانی پیاپی و اخیر رهبری انقلاب مرتبط به مشارکت در انتخابات بوده که همین امر بیانگر اهمیت موضوع است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه نظرآباد: تنکمان را زیرمجموعه قرارگاه اجتماعی قرار دهید

امام جمعه نظرآباد: تنکمان را زیرمجموعه قرارگاه اجتماعی قرار دهید