مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:002024-01-02فرهنگي

ممنوعیت انتشار «دانکی» در شبکه خانگی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم هندی «دانکی» با بازی شاهرخ خان این روز ها در کشور های مختلف در حال اکران است که سکانسی از آن در فضای مجازی بازتاب یافته و واکنش ایرانی ها را به دنبال داشته است؛ - معاون پایش و نظارت ساترا با اشاره به بازتاب یکی از سکانس های فیلم دانکی بیان کرد که با توجه به تصویر منفی فیلم از ایران، انتشار آن در شبکه نمایش خانگی مورد تایید ساترا نیست.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم هندی دانکی با بازی شاهرخ خان این روز ها در کشور های مختلف در حال اکران است که سکانسی از آن در فضای مجازی بازتاب یافته و واکنش ایرانی ها را به دنبال داشته است؛ تصویری که در فیلم با نوعی ایران هراسی همراه است و فضایی منفی از ایران نمایش می دهد.

دانکی داستان چند نفر برای مهاجرت غیرقانونی از هند به اروپا را روایت می کند.

محمد حسام پور معاون پایش و نظارت ساترا در واکنش به نمایش این تصویر جعلی از ایران به خبرنگار مهر بیان کرد: انتشار فیلم دانکی محصول هندوستان به دلیل رویکرد ایران هراسانه، مورد تایید ساترا نیست.

وی اضافه کرد: فیلم دانکی با تحریف واقعیت، تصویرسازی نامناسبی از مدافعان جان بر کف مرز های ایران و نیرو های فداکار مرزبانی ایران ارایه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت انتشار «دانکی» در شبکه خانگی

ممنوعیت انتشار «دانکی» در شبکه خانگی