مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 16:212023-12-31اقتصادي

پرواز در قفس به مقصد کشورهای حاشیه خلیج فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سال ها است که موضوع صادرات پرنده های زینتی از مبدا ایران به کشور های حاشیه خلیج فارس به عنوان یکی از موضوعات مهم کشور مطرح است و برخی از افراد سودجو نیز از طرق مختلف نسبت به صادرات این سرمایه کشور اقدام کرده اند.

وجود تنوع زیستی در حیات وحش فارس موجب شده تا برخی از افراد این فرصت را مغتنم شمرده و اقدام به صادرات غیرقانونی اینگونه پرندگان کنند از سوی بازار پرسود اینگونه پرنده ها در کشور های حاشیه خلیج فارس نیز مزید بر علت شده تا شاهد باشیم که سودآوری خوبی نیز این صادرات برای سودجویان داشته باشد.

با نگاهی به آمار ها در خواهیم یافت که طی سالیان گذشته علاوه بر این که افراد سودجو اقدام به صادرات پرنده های بومی ایران کرده اند برخی از شرکت ها نیز نسبت به ثبت سفارش واردات و همچنین صادرات پرونده های ساکن در محیط زیست فارس و کشور نیز اقدام کرده اند.

چه پرنده هایی از ایران صادر می شوند؟ با توجه به گفته کارشناسان تنها سه گروه عمده از پرندگان نظیر پرنده های زینتی پس از دریافت مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست از کشور صادر می شوند البته در این میان هم این سوال مطرح می شود که بیشتر پرندگانی که از مبدا ایران به کشور های دیگر صادر می شوند بومی ایران نیستند و با توجه به وجود این پرندگان زینتی در خارج از کشور چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز در قفس به مقصد کشورهای حاشیه خلیج فارس

پرواز در قفس به مقصد کشورهای حاشیه خلیج فارس