مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 11:402023-12-28سياسي

نرم افزار مجموعه آثار استاد عبدالحسین خسروپناه رونمایی شد


متن کامل 41 عنوان در 47 جلد از آثار حجت الاسلام و المسلمین استاد عبدالحسین خسروپناه دزفولی در موضوعاتی چون؛ کلام، دین پژوهی، فلسفه، فقه، اخلاق در قالب یک نرم افزار به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در قم رونمایی شد.

- ایسنا/قم متن کامل 41 عنوان در 47 جلد از آثار حجت الاسلام و المسلمین استاد عبدالحسین خسروپناه دزفولی در موضوعاتی چون؛ کلام، دین پژوهی، فلسفه، فقه، اخلاق در قالب یک نرم افزار به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در قم رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد حسین بهرامی مدیر مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در مراسم رونمایی از نرم افزار مجموعه آثار حجت الاسلام و المسلمین استاد عبدالحسین خسروپناه دزفولی که امروز 7 دی ماه در سالن جلسات ستاد جبهه مردمی خاتم الأوصیا با حضور جمعی از اساتید و حوزویان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ضرورت هایی که در فضای مجازی وجود دارد و کمتر مورد توجه قرار گرفته است، توجه به حضور اندیشه های علمی ما در فضای مجازی است.

وی ادامه داد: چالشی که وجود دارد این است که درگیر کنش گری فضای مجازی شدیم اما دسترسی پژوهشگران به آثار و اندیشه های غربی سهل تر است.

مدیر مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تصریح کرد: امروز اگر آثار تولیدی ما تبدیل به آثار دیجیتال نشود آن اندیشه محدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار مجموعه آثار استاد عبدالحسین خسروپناه رونمایی شد

نرم افزار مجموعه آثار استاد عبدالحسین خسروپناه رونمایی شد