مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 14:402024-01-01سياسي

خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 11دی؛ موافقت با پرداخت بدهی دولت به صنعت برق


«پیگیری قرارداد معلمان بازنشسته شاغل»، «موافقت با پرداخت بدهی دولت به صنعت برق با انتشار اوراق مالی » و «تعیین سازوکار تایید فنی مدارس غیردولتی» از مهم ترین خبرهای جلسه علنی امروز (دوشنبه) یازدهم دی 1402 مجلس شورای اسلامی بود که می توانید مشروح آن .

- خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 11دی؛ موافقت با پرداخت بدهی دولت به صنعت برق پیگیری قرارداد معلمان بازنشسته شاغل ، موافقت با پرداخت بدهی دولت به صنعت برق با انتشار اوراق مالی و تعیین سازوکار تایید فنی مدارس غیردولتی از مهم ترین خبرهای جلسه علنی امروز (دوشنبه) یازدهم دی 1402 مجلس شورای اسلامی بود که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف تشکیل شد و ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون آموزش و تحقیقات درباره طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و و پرورشی غیردولتی و بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره لایحه الحاق یک بند به تبصره 5 ماده واحده قانون بودجه 1402 در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

در بخشی از جلسه علنی امروز، همچنین در پاسخ به انتقاد یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه از عملکرد بانک مرکزی در زمینه سیاست های ارزی گفت: موضوع ارز در دستور رسیدگی جلسه فردای مجلس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 11دی؛ موافقت با پرداخت بدهی دولت به صنعت برق

خلاصه مهم ترین اخبار مجلس در 11دی؛ موافقت با پرداخت بدهی دولت به صنعت برق