مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 20:452024-01-20اقتصادي

متقاضیان تسهیلات ساخت مسکن روستایی گلستان بشتابند/ معرفی 3100 نفر به بانک


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با اشاره به استقبال کم نظیر گلستانی ها از مسکن روستایی گفت: معرفی به بانک متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای استان از سه هزار و 100 نفر گذشت.

- ایسنا/گلستان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با اشاره به استقبال کم نظیر گلستانی ها از مسکن روستایی گفت: معرفی به بانک متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای استان از سه هزار و 100 نفر گذشت.

سیدمحمد حسینی عصر شنبه، 30 دی ماه 1402 در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان گلستان در معرفی متقاضیان به بانک ها رتبه برتر کشور را دارا بوده و مورد استقبال کم نظیر روستاییان قرار گرفته است، اظهار کرد: امیدواریم با ابلاغ تسهیلات به چند بانک دیگر، شاهد معرفی کلیه متقاضیان به بانک ها باشیم.

وی از معرفی 3 هزار و 100 متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن در روستاها به بانک های عامل خبر داد و افزود: به هر یک از متقاضیان ساخت مسکن در روستاهای استان مبلغ 350 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت 20 ساله پرداخت می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان با اشاره به اینکه ضمانت این تسهیلات هم به صورت سفته زنجیره ای است، گفت: از این تعداد 1500 متقاضی جدید و 1600 متقاضی متمم قرارداد برای دریافت تسهیلات وام 350 میلیونی ساخت مسکن به بانک ها معرفی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متقاضیان تسهیلات ساخت مسکن روستایی گلستان بشتابند/ معرفی 3100 نفر به بانک

متقاضیان تسهیلات ساخت مسکن روستایی گلستان بشتابند/ معرفی 3100 نفر به بانک