مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 22:302024-01-14سياسي

استاندار سمنان: بانک ها مصوبات جلسات را اجرا کنند


استاندار سمنان بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی تاکید و توصیه کرد: در حوزه تبصره 18 لازم است بانک های استان مصوبات جلسات را اجرا کنند تا تسهیلات به موقع پرداخت شود.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی تاکید و توصیه کرد: در حوزه تبصره 18 لازم است بانک های استان مصوبات جلسات را اجرا کنند تا تسهیلات به موقع پرداخت شود.

سیدمحمدرضا هاشمی بعدازظهر 24 دی ماه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: درگذشت 4 تن از کارگران و نیروهای ارزشمند هم استانی را در حادثه دو شرکت در شهرستان های سمنان و گرمسار (ایوانکی) را خدمت مردم استان به ویژه جامعه بزرگ کارگری و مهندسی تسلیت عرض می کنم و برای بازماندگان از خداوند منان آرزوی صبر دارم.

وی بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی تاکید و توصیه کرد: در حوزه تبصره 18 لازم است بانک های استان مصوبات جلسات را اجرا کنند تا تسهیلات به موقع پرداخت شود.

وی ادامه داد: شرکت ها و کارخانجات استان تلاش کنند در حوزه مصرف گاز صرفه جویی لازم را انجام دهند و شرکت گاز نیز تا حد امکان از قطع گاز شرکت ها خود داری کند.

استاندار سمنان تاکید کرد: اعضای ستاد تسهیل و مدیران حاضر؛ در خصوص مشارکت قوی در انتخابات لازم است برنامه های انگیزشی خود را برای جامعه هدف برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سمنان: بانک ها مصوبات جلسات را اجرا کنند

استاندار سمنان: بانک ها مصوبات جلسات را اجرا کنند