مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 16:252024-01-05سياسي

عملیات انتحاری در مقبره شهدا نشانه درماندگی دشمنان است


عملیات انتحاری در مقبره شهدا هیچ ارزش نظامی ندارد و دشمنان در اوج ناامیدی، یاس و درماندگی قرار گرفته اند که زائران سردار دل ها را به شهادت رساندند.

- ایسنا/ایلام  امام جمعه ایلام گفت: عملیات انتحاری در مقبره شهدا هیچ ارزش نظامی ندارد و دشمنان در اوج ناامیدی، یاس و درماندگی قرار گرفته اند که زائران سردار دل ها را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با تسلیت شهادت جمعی از هم وطنان در حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: حادثه تروریستی کرمان و شهادت مظلومانه کودکانی که به عشق سردار دل ها در سالگرد شهادت آن فرمانده بزرگ به زیارت مزارش رفته بودند، جامعه ما را عزادار کرد و با گذشت چهار سال از شهادت حاج قاسم دشمن مرعوب و مغلوب حماسه ها و قدرت این سردار سرافراز جهان اسلام شده که عملیات انتحاری برای زوار مزار این سردار عزیز انجام می دهند.

وی گفت: آنان از حاج قاسم ترسیدند و باید هم می ترسیدند چرا که حاج قاسم، حکومت داعش را نابود کرد، آمریکا را به ذلت امروز انداخت، جبهه مقاومت را به سطح امروز رسانده، انتفاضه فلسطین را از سنگ به موشک تبدیل و ضربات سنگینی از این سرباز پر توان ولایت خوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات انتحاری در مقبره شهدا نشانه درماندگی دشمنان است

عملیات انتحاری در مقبره شهدا نشانه درماندگی دشمنان است