مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 15:002024-01-16اقتصادي

کرمانشاه می تواند چند محور گردشگری زمستانی داشته باشد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به قابلیت های بالای کرمانشاه برای توسعه گردشگری زمستانی، - ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به قابلیت های بالای کرمانشاه برای توسعه گردشگری زمستانی، گفت: می توانیم در غرب، شمال و شرق استان محورهای گردشگری زمستانی تعریف کنیم.

وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مطرح شدن تعریف یک محور گردشگری زمستانی در کرمانشاه از چندسال پیش، اظهارکرد: تعریف محور گردشگری زمستانی در استان، طرحی بود که از چندسال پیش کلید خورد تا بتوانیم با استفاده از آب و هوای مطبوع غرب استان، گردشگران را در فصل سرد سال به این نقطه از استانمان بکشانیم.

وی افزود: متاسفانه شیوع بیماری کرونا از یک سو و تغییر مداوم مدیرانی که برای مدت کوتاهی در راس میراث فرهنگی استان روی کار بودند از سوی دیگر باعث شد تا این طرح به صورت جدی مورد توجه قرار نگیرد.

معاون گردشگری استان اضافه کرد: برای اجرایی شدن این طرح باید علاوه بر اینکه بخش دولتی زیرساخت هایی را مهیا کند، بخش خصوصی هم برای سرمایه گذاری ورود کند.

وی ادامه داد: هرچند طی سالهای اخیر تعدادی سرمایه گذار برای اجرای محور گردشگری در غرب استان پای کار آمده اند، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه می تواند چند محور گردشگری زمستانی داشته باشد

کرمانشاه می تواند چند محور گردشگری زمستانی داشته باشد