مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 17:302024-01-18ورزشي

فراجا؛ دست برتر امنیت جمهوری اسلامی ایران


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: فراجا دست برتر امنیت جمهوری اسلامی ایران است و به دلیل حفظ امنیت در کشور مورد نفرت و کینه ضد انقلاب قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، وحید جلال زاده رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیست چهارمین گردهمایی معاونت حقوقی امور مجلس و دولت که در ستادفرماندهی انتظامی برگزار شد، گفت: با توجه به سابقه ای که دارم جزو نمایندگانی هستم که با زحمات شما از نزدیک آشنا هستم و به عنوان نماینده ای از خانه ملت از زحمات شما قدردانی و تشکر می کنم.

 رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ارتباط ما با فراجا یک ارتباط برخط است و ما در جریان عمده مسائلی که فراجا با آن روبه رو است قرارمی گیریم.

جلال زاده با اشاره به تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی در سراسر کشور گفت: فراجا دست برتر امنیت جمهوری اسلامی ایران است و به دلیل حفظ امنیت در کشور مورد نفرت و کینه ضد انقلاب قرار گرفته است.

وی در ادامه تصریح کرد: از کوچه های تهران تا مرزهای آبی و خاکی کشور، نیروهای انتظامی برای امنیت کشور نقش آفرینی می کنند و ما هم همواره در جلسات شورای امنیت کشور برای شما ماموریت تعریف می کنیم و ماموریت های مختلفی برای شما سرریز می شود؛ از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراجا؛ دست برتر امنیت جمهوری اسلامی ایران

فراجا؛ دست برتر امنیت جمهوری اسلامی ایران