مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 21:102024-01-20اقتصادي

تخصیص اعتبار 66 میلیارد تومانی برای جاده رفسنجان- نوق


فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه آسفالت هر یک کیلومتر جاده نیاز به 15 میلیارد تومان اعتبار دارد، گفت: سه محور داوران، نوق و کشکوییه از حادثه خیزترین جاده های شهرستان هستند که تلاش برای جذب اعتبارات جهت ساماندهی آن ها در دستور کار قرار دارد و در این رابطه .

- ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه آسفالت هر یک کیلومتر جاده نیاز به 15 میلیارد تومان اعتبار دارد، گفت: سه محور داوران، نوق و کشکوییه از حادثه خیزترین جاده های شهرستان هستند که تلاش برای جذب اعتبارات جهت ساماندهی آن ها در دستور کار قرار دارد و در این رابطه برای آسفالت محور نوق ردیف ملی در مصوبات ریاست جمهوری به میزان 66 میلیارد تومان دیده شده است.

حسین رضایی امروز، 30 دی ماه با اشاره به وجود 190 کیلومتر بزرگراه، 165 کیلومتر جاده های فرعی و 377 کیلومتر جاده روستایی در رفسنجان اظهار کرد: تردد و ترافیک در این محورها افزایش یافته و برای کاهش حوادث ترافیکی منجر به فوت و جرح عزم خود را جزم کردیم و از سال گذشته تاکنون توانستیم اعتباراتی جذب و در راستای ساماندهی جاده ها به کار بگیریم.

وی بیان کرد: محور داوران از قدیم جزء جاده های فرعی روستایی درجه سه بود که با وصل شدن به زرند، این محور به خراسان رضوی متصل شده و علاوه بر تردد مسافران و کامیون های حمل و نقل، مناطق گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 66 میلیارد تومانی برای جاده رفسنجان- نوق

تخصیص اعتبار 66 میلیارد تومانی برای جاده رفسنجان- نوق