مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 12:552024-01-13سياسي

5 نفر از ادمین ها و بلاگرهای فضای مجازی زرند احضار شدند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از تشکیل پرونده برای 5 نفر از منتشرکنندگان تصاویر خلاف اخلاق و عفت عمومی در فضای مجازی و برخورد قاطع با فعالیت های مجرمانه در این فضا خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا یعقوبی اظهار داشت: در پی گزارش پلیس امنیت اخلاقی شهرستان مبنی بر فعالیت مجرمانه برخی از بلاگرها و انتشار فیلم و تصاویر نامناسب در فضای مجازی، دستور رسیدگی به موضوع صادر و با احضار متهمین، از سوی بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب اتهام آن ها به ایشان تفهیم و قرار تأمین متناسب صادر شد.

این مقام قضایی ادامه داد: گاهی عنوان می شود تولید محتوا با هدف تبلیغات و جلب مشتری از طریق فضای مجازی انجام می گیرد که در این خصوص بایستی تاکید کرد کسب درآمد از طریق فضای مجازی مورد حمایت دستگاه قضایی است اما رعایت قوانین و احترام به عقاید و باورهای دینی در فضای حقیقی و مجازی از اصول اولیه است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

دادستان شهرستان زرند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از راه های ارتباطی شهروندان با دادسرای شهرستان و در واقع وصول گزارش های مردمی فضای مجازی است، گفت: موضوع فضای مجازی به واسطه ایجاد فرصت های بی شمار ارتباطی و علمی بسیار مهم بوده که بایستی در عین بهره گیری صحیح از آن، ضمن نظارت، از آسیب های اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نفر از ادمین ها و بلاگرهای فضای مجازی زرند احضار شدند

5 نفر از ادمین ها و بلاگرهای فضای مجازی زرند احضار شدند