مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 12:402024-01-12سياسي

پایش شبانه روزی افراد آسیب دیده تهران


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: روند پایش اطلاعات افراد آسیب دیده درحال انجام است تا روند خارج شدن آن ها از چرخه آسیب صورت گیرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران امروز در گفت وگویی اظهار کرد: با فعال شدن سامانه مددکار شهر در همه مددسرا های شهر تهران، برای بیش از 6 هزار فرد آسیب دیده اجتماعی، پرونده تشکیل شده است.

وی افزود: با ثبت اطلاعات افراد آسیب دیده در سامانه مددکار شهر، اطلاعات همه مراجعه کنندگان به 20 مددسرای شهر تهران ارسال و نحوه ارائه خدمات به شکل برخط رصد می شود.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: شفافیت در ارائه فعالیت های بهره بردار مددسرا، بررسی لحظه ای ظرفیت مددسرا ها و ثبت روند و میزان خدمات به مددجویان شامل بی خانمان ها، کارتن خواب ها، در راه ماندگان و گمشدگان از اهداف سامانه مددکار شهر است.

احمد احمدی صدر افزود: روند پایش اطلاعات افراد آسیب دیده درحال انجام است تا روند خارج شدن آن ها از چرخه آسیب صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در نظر داریم این خدمات بر خط را توسعه دهیم؛ به طوری که گشت های حامی شهر نیز از این طریق خدمات شان را ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش شبانه روزی افراد آسیب دیده تهران

پایش شبانه روزی افراد آسیب دیده تهران