مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 15:402023-12-30سياسي

شرایط روز به روز برای اسراییل سخت تر می شود


معاون اجرایی قرارگاه جهاد تبیین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرایط روز به روز برای اسراییل سخت تر شده به طوری که در تنگنای شدیدی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند سردار رحیم لیالی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت نهم دی در نهاوند اظهار کرد: حضرت امام(ره) وقتی در آن دوران، جامعه از هم گسیخته ایران را مورد بررسی قرار دادند متوجه دو مشکل عمده در آن شدند که یکی استبداد درون و دیگری استعمار خارجی بود.

  وی افزود: استبداد درون جامعه را دچار بی خدایی کرده بود بنابراین امام فرمودند اگر می خواهید از دین و ارزش هایتان مراقبت کنید فقط باید نگاهتان به خدا باشد.

معاون اجرایی قرارگاه تبیین گفت: در خصوص استعمار خارجی ما نیز شاهد بودیم که قبل از انقلاب ده ها هزار مستشار آمریکایی در ایران وجود داشت و کشور ما کاملا در اختیار نظام سلطه قرار داشت و در چنین شرایطی بود که امام قیام خود را به عنوان یک مکتب آغاز کرد.

 وی اضافه کرد: اگر امام خمینی(ره) در عصر کنونی موفق به برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی شدند از ویژگی برجسته ای برخوردار بودند و آن ایستادگی در خط مقاومت بود که برگرفته از آیات قرآن است.

لیالی به توطئه های دشمن از اوایل پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمن برای نابودی انقلاب توطئه های زیادی را به اجرا گذاشت و جنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط روز به روز برای اسراییل سخت تر می شود

شرایط روز به روز برای اسراییل سخت تر می شود