مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 23:402024-01-09سياسي

افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات معارف قرآن در قم برگزار شد


آیین افتتاحیه مرحله پایانی بخش معارفی چهل وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، آیین افتتاحیه مرحله نهایی چهل و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به میزبانی استان قم با حضور مسئولین استانی و کشوری، متسابقان، قاریان و حافظان قرآن کریم، در سالن همایش امامزاده سیدعلی(ع) آغاز شد.

این مراسم با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی آغاز شد و سپس اسحاق عبداللهی، نفر اول چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم به تلاوت آیاتی از سوره رعد پرداخت.

در ابتدای این مراسم پیام آیت الله مکارم شیرازی توسط حجت الاسلام والمسلمین اسکندری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم قرائت شد و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رییس جامعه المصطفی العالمیه به ایراد سخن پراختند.

حجت الاسلام عباسی رییس جامعه المصطفی العالمیه * برگزاری مسابقات قرآن موجب اقبال جوانان به کلام وحی شده است رییس جامعه المصطفی العالمیه عنوان کرد: حقایق هستی و عالم وجود به واسطه قرآن برای انسان ها تبیین شده است و همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات معارف قرآن در قم برگزار شد

افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات معارف قرآن در قم برگزار شد