مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 16:252024-01-01بين الملل

جنبش حماس از شهادت خطیب سابق مسجدالاقصی خبر داد


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه ای ضمن اعلام شهادت خطیب سابق مسجد الاقصی، شهادت وی در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی در مرکز غزه را تسلیت گفت.

- جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه ای ضمن اعلام شهادت خطیب سابق مسجد الاقصی، شهادت وی در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی در مرکز غزه را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ما عزادار یوسف جمعه سلامه وزیر سابق اوقاف و امور دینی و خطیب سابق مسجد الاقصی هستیم که دیروز یکشنبه درپی هدف قرار دادن منزلش در اردوگاه المغازی واقع در مرکز شهر غزه، به شهادت رسید.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی سما ، جنبش حماس در بیانیه خود تاکید کرد که جنایت های بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به مدت حدود سه ماه و هدف قرار دادن تمامی مولفه های زندگی در نوار غزه، هرگز باعث موفقیت این رژیم در دستیابی به اهداف خصمانه اش نخواهد شد و ملت فلسطین تا زمان نابودی اشغالگری در اراضی خود ثابت قدم خواهد ماند.

مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس، هفتم اکتبر (15 مهر) عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک های صهیونیست نشین منطقه غلاف غزه آغاز کرد و ده ها صهیونیست را به اسارت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش حماس از شهادت خطیب سابق مسجدالاقصی خبر داد

جنبش حماس از شهادت خطیب سابق مسجدالاقصی خبر داد