مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 11:152024-01-01بين الملل

تحلیلگر صهیونیست: شلیک موشک از غزه نشان دهنده قدرت و تسلط فرماندهی حماس است


رسانه های صهیونیستی به پابرجا بودن توان نظامی و به ویژه موشکی مقاومت فلسطین علی رغم گذشت حدود سه ماه از جنگ اذعان کرده و صحبت از مرحله «پساجنگ» در نوار غزه توسط مقامات رژیم اشغالگر را بیهوده اریابی کردند.

- رسانه های صهیونیستی به پابرجا بودن توان نظامی و به ویژه موشکی مقاومت فلسطین علی رغم گذشت حدود سه ماه از جنگ اذعان کرده و صحبت از مرحله پساجنگ در نوار غزه توسط مقامات رژیم اشغالگر را بیهوده اریابی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های صهیونیستی در این باره اعتراف کرده اند شلیک موشک از نوار غزه ثابت می کند که حماس سیستم فرماندهی و کنترل خود بر این باریکه را از دست نداده است.

گردان های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) سال جدید میلادی را با حملات موشکی به اراضی اشغالی آغاز کرد و در اولین دقایق سال جدید از بمباران تل آویو و اطراف آن و نیز منطقه موسوم به غلاف غزه با رگبار موشک خبر داد.

گردان های القسام اعلام کرد که تل آویو و حومه آن را در پاسخ به قتل عام صهیونیست ها علیه غیرنظامیان فلسطینی با رگبار راکت های M-90 بمباران و ویدئویی از پرتاب موشک منتشر کرد.

امیر بوخبوط ، تحلیلگر امور نظامی وبگاه عبری زبان واللا در این باره اذعان کرد: تعریف واضح مناطقی که تحت کنترل نیروهای اسراییل قرار گرفته اند، بسیار دشوار است و حماس همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر صهیونیست: شلیک موشک از غزه نشان دهنده قدرت و تسلط فرماندهی حماس است

تحلیلگر صهیونیست: شلیک موشک از غزه نشان دهنده قدرت و تسلط فرماندهی حماس است