مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:302023-12-26سياسي

افزایش 20 برابری اعتبارات حوزه عشایری / مسئولیت 70 دستگاه در قبال عشایر


در جلسه شورای عشایر استان فارس بر اهمیت جایگاه عشایر در حفظ و حراست از منابع طبیعی اشاره و به لزوم تلاش بیشتر برای حل مشکلات این قشر تاکید شد.

- ایسنا/فارس در جلسه شورای عشایر استان فارس بر اهمیت جایگاه عشایر در حفظ و حراست از منابع طبیعی اشاره و به لزوم تلاش بیشتر برای حل مشکلات این قشر تاکید شد.

جلسه شورای عشایر استان فارس با حضور رییس سازمان عشایر کشور، استاندار فارس، برخی نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان عشایر استان امروز، 5 دی ماه در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

در این نشست، مسائل و مشکلات عشایر استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت تصمیماتی برای بهبود وضعیت گرفته شد.

یکی از نمایندگان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به مسئله کم آبی عشایر اشاره کرد و گفت: یکی از راهکارهای این مسئله، تخصیص آب از سدها برای تامین مقدار مورد نیاز عشایر است.

جعفر قادری افزود: اگر این کار انجام شود، می توان از صرف هزینه برای احداث چاه و یا سرمایه گذاری برای خط انتقال آب، جلوگیری کرد.

وی همچنین به مسئله درآمدزایی عشایر اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته بیش از یک میلیون پروانه برای کسب و کارهای مربوط به عشایر صادر شده است که اکثرا هم کسب و کارهای خانگی هستند و با نوع زندگی عشایر تناسب دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 برابری اعتبارات حوزه عشایری / مسئولیت 70 دستگاه در قبال عشایر

افزایش 20 برابری اعتبارات حوزه عشایری / مسئولیت 70 دستگاه در قبال عشایر