مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:052024-01-15سياسي

توضیحات پلیس درباره انتشار ویدیو توقیف خودرو در شهرک غرب + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع رسانی فاتب در خصوص انتشار ویدیو توقیف خودرو در شهرک غرب اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:روز شنبه مورخه 23 دی ماه 1402 عوامل پلیس امنیت عمومی مستقر در میدان صنعت واقع در شهرک غرب؛ - توضیحات پلیس درباره انتشار ویدیو توقیف خودرو در شهرک غرب + فیلم مرکز اطلاع رسانی فاتب در خصوص انتشار ویدیو توقیف خودرو در شهرک غرب اطلاعیه ای زیر صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع رسانی فاتب در خصوص انتشار ویدیو توقیف خودرو در شهرک غرب اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:روز شنبه مورخه 23 دی ماه 1402 عوامل پلیس امنیت عمومی مستقر در میدان صنعت واقع در شهرک غرب؛ یک دستگاه خودرو هیوندا مشکی دارای سابقه توقیفِ فیزیکیِ خودرو (کشفِ حجاب در مرحله سوم ارسال پیامک) را شناسایی و برابر قانون از راننده درخواست شد تا فرایند توقیف خودرو اجرا شود.

با دستور توقف پلیس و اطلاع راننده یِ محترم؛ این شخص در ابتدا از اجرای دستور خودداری کرده که پس از ارائه توضیحات لازم به ایشان مسیر قانونی طی شده و سایرِ اظهاراتِ طرح شدهِ فضای مجازی در این خصوص صحت ندارد.

گفتنی است فرایند توقیف خودرو در چهارچوب طرحِ عفاف و حجاب در مرحله اول بصورت پیامکی و ارشادی است و در این مرحله برابر لینک ارسالی در پیامک قابل اعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات پلیس درباره انتشار ویدیو توقیف خودرو در شهرک غرب + فیلم

توضیحات پلیس درباره انتشار ویدیو توقیف خودرو در شهرک غرب + فیلم