مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:202024-01-08اقتصادي

تجهیز 430 هکتار از اراضی و مزارع خلخال به سیستم آبیاری نوین


با اجرای طرح تغییر الگوی کشت در حوزه زراعت و جهاد کشاورزی، 430 هکتار از اراضی و مزارع شهرستان خلخال به سیستم آبیاری نوین مجهز شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدجواد یحیی زاده ظهر امروز در مراسم آغاز طرح مقاوم سازی مسکن روستایی اظهار کرد: 63 درصد از واحدهای روستایی خلخال مقاوم سازی شده اند.

وی از فعال شدن 15 کارگروه مدیریت بحران در شهرستان و اجرای بیش از 10 مانور تخصصی زلزله، امداد جاده ای و اطفای حریق در مدیریت بحران خبر داد و افزود: درسال 1402 اجرای پد بالگرد در امداد هوایی برای شهرستان در جهت انتقال سریع مصدومین حادثه به مراکز درمانی استان، در اولویت دانشکده علوم پزشکی شهرستان خلخال بوده است.

فرماندار خلخال گفت: در حوزه حوادث، بحران و سیلاب نیز امسال علی رغم سیلاب های سطحی در شهرستان با همت دستگاه های عضو مدیریت بحران و راهداری، بیش از 260 پل آزادسازی شده است که موجب تخلیه سریع سیلاب از دهانه پل ها و کاهش خسارت به مناطق شهری و روستایی و زیر ساخت های روستایی و راه ها شده است.

  بهره برداری از 2 سد معیشتی جدید یحیی زاده تصریح کرد: سد معیشتی بلیل امسال در شهرستان خلخال به بهره برداری رسیده و 2 سد دیگر تا شهریور سال آینده در خلخال به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 430 هکتار از اراضی و مزارع خلخال به سیستم آبیاری نوین

تجهیز 430 هکتار از اراضی و مزارع خلخال به سیستم آبیاری نوین