مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 11:502023-12-27سياسي

به دنبال اجرای صحیح انتخابات هستیم


باید با تمام توان به دنبال اجرای صحیح انتخابات بر اساس منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری و ایجاد بسترهای لازم برای حضور و مشارکت مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی استانداری البرز سید محمد تقی شاهچراغی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان البرز افزود: در دولت سیزدهم روند خدمت رسانی به مردم رشد قابل توجهی داشته است و حضور میدانی مسئولان برای حل مشکلات مردم نقش بسزایی در حل مسائل کشور دارد.

وی اضافه کرد: اگر نتیجه اقدامات و پیگیری های مدیران برای مردم ملموس و عینی شود در ایجاد رضایت مندی در بین مردم و تقویت سرمایه اجتماعی کشور بسیار موثر است.

وی گفت: برگزار کننده اصلی انتخابات مردم هستند و ستاد انتخابات کشور نقش مکمل و هماهنگ کننده در اجرای انتخابات برای ایجاد بسترهای تحقق راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت دارد.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: گروه های مرجع اجتماعی و دارای مخاطب در دعوت مردم به شرکت در انتخابات و تبیین نقش اصلی مردم در تعیین سرنوشت کشور و همچنین بیان آثار مشارکت حداکثری در تضمین امنیت و تقویت پیشرفت کشور حضور فعالانه ای داشته باشند.

شاهچراغی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت اجرای خوب انتخابات، افزود: تصمیمات و تدابیر لازم براساس دستورالعمل ها و قوانین انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال اجرای صحیح انتخابات هستیم

به دنبال اجرای صحیح انتخابات هستیم